Post by dylasalbiomad on Feb 5, 2022 1:08:35 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crazy Kitchen: Cooking Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crazy Kitchen: Cooking Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa enemmän kestävyyttä ▞▞▞
▞▞▞ Crazy Kitchen: Cooking Game 2022 version ▞▞▞
Älä vaivaudu. En välitä siitä, mitä tämä kehittäjä sanoo. Voittaminen kannattaa. Todista, että voit voittaa tasot ilman tehosteita. Valheita.
Crazy Kitchen: Cooking Game アーケード ppdz
Tämä peli on mukava, mutta kun saavutat tietyn tason, sinun piti tietysti pelata lisäominaisuuksilla - olen ollut jumissa samalla tasolla viimeiset 3 viikkoa.. Olen innokas pelaamaan, mutta silti jumissa, koska minulla ei ole tarvittavia työkaluja edistymiseen - kuitenkin, hyvää työtä!
No, pidin pelistä todella paljon, mutta tämä johtui siitä, että kun pelaat peliä pitkään, se muuttui erittäin vaikeaksi, joten annoin sille 4 tähden.
Tämä peli on erittäin hyvä👍👌 mutta pelasin ensimmäistä tasoa 2. taso ei ollut siellä vain yritin, mutta en voi olla varovainen 😑
Kauhea, mainosten täynnä kokemus. Kuka tahansa, joka on vastuussa pelissä näkemiesi mainosten määrästä, on myyntipiste. En voi edes vetää näytön yläreunaa/reunaa ilman mainoksiasi, koska napsautin niitä?! Mikä tarkoittaa, että jos yritän poistua pelistä ärsyttävän mainoksen takia, se avaa mainoksen. Puhumattakaan siitä, että tason suorittamisen jälkeen sinun on odotettava muutama sekunti, jotta saat mahdollisuuden noutaa rahasi ilman, että sinun tarvitsee nähdä mainosta. Varjoisa. Harmi, pelattavuus on todella hyvä.
Peli on hauskaa. Ehdottomasti ajanmurhaaja. Vaikka näyttää siltä, että varsinaisen pelin lataaminen kestää hieman kauemmin.
Ne pakottavat sinut moniin mainoksiin. Ja "lahjat" eivät ole lahjoja ollenkaan, koska sinun on katsottava HYVÄN pitkät mainokset saadaksesi sen. 5 tähden peli 1 tähden hoidolla. Hyvät kehittäjät, perääntykää pakotetuista mainoksista ja yrittäkää löytää parempia kannustimia, jotta ihmiset haluavat maksaa tai katsoa mainoksia. Ne olivat liian pitkiä, liian kasvoillasi, eivätkä tarpeeksi houkuttelevia. Kiitos. Poistettu.
Apua.. peli häikkää. Parin viime päivän aikana aina kun katson videon saadakseni lisää aikaa tai enemmän asiakkaita tai timantteja, en saa mitään näistä asioista. Auttakaa. Pidän todella tästä pelistä
Kaikki hyvä alkuun... tasot ohittaessasi peliä on mahdotonta pelata. Etkä näe taskustani rahaa tyhmiin jalokiviisi. Heippa ja poista asennus! Ostan mieluummin pelin kuin käytän rahojani helmiisi!👎👎👎
Sen erittäin ilmeikäs peli pelata. Jos tarvitset lisää aikaa, sinun on käytettävä 100 timanttia laudan läpäisemiseen. poistan sen.
Pääsi tasolle 61, enkä voinut pelata. Mysteeriateria ilmestyi ilman mitään keinoa valmistaa sitä, eikä päivitystä saatavilla. Asiakkaat suuttuvat, koska heitä ei voida palvella. Peli ohi! En voi mennä pidemmälle, joten minun täytyy varmaan poistaa asennus.
Pidin todella tästä pelistä. Mutta kun pääsin Ranskan tasolle, yhdistelmätasot ovat niin kovia! Edes tehosteiden käyttö ei voi ohittaa niitä. Käytit rahaa tehostuksiin ja hukkasivat sen, koska ne tekevät siitä niin vaikeaa.
peli meni hyvin ja rakastan sitä tähän päivään asti, se kertoi minulle, etten voi muodostaa yhteyttä palvelimeen tai tarkistaa Internet-yhteyttä. muut pelini toimivat hyvin, eikä Internet-yhteytemme kanssa ole ongelmia.
Niin pettynyt! Rehellisesti sanottuna en ole voinut edetä päiviin, koska ainoa tapa tehdä se vaatisi boostereita (jotka vaativat $). Tykkään pelistä tähän asti... asennuksen poisto todennäköisesti
Tämä on erittäin rehellinen arvostelu. Heti kun pääset korkeammalle tasolle, sinun on ostettava rahoillasi päästäksesi seuraavalle tasolle, tai muuten, jos et pääse, jäät jumiin tälle tasolle. Se on ei minulle. Poistettu. Mutta se on hämmästyttävä ja hauska peli. Taantuma on, että sinun on käytettävä rahasi ollaksesi seuraavalla tasolla. Toivon, että tämä sovelluspeli tekee siitä kokonaisen ilmaisen pelin, jotta voimme nauttia siitä perusteellisesti yhtä paljon kuin sinä nautit tämän pelin tekemisestä. Minulla oli hauskaa pelata sitä vain lyhyessä ajassa.
Pidän todella tästä pelistä. Ei vain halua katsoa niin montaa videota. Peli on nopeatempoista ja hauskaa.
Rakasta tätä peliä, se on erittäin koukuttava! Vihaan vain, että kestää niin kauan 4 uudelle tasolle 😤
Peli haluaa tahallaan voitettavan, jotta voit ostaa jalokivet tai tehostaa. Huomasin, että muutamalla tasolla, jota pelasin varsinkin missä on aikarajoitteita, asiakas kävelee niin pirun hitaasti, että aika on jo lopussa. Aluksi EI ollut edes paljon asiakkaita! Edit: voisitko sitten kertoa temppuja, joilla asiakas tulee nopeammin? Koska olen pelannut muutaman kerran ilman boostia ja ongelmani on aina, että joudun odottamaan, että asiakas antaa tilauksen ja yhtäkkiä aika loppuu.
He huijaavat sinut. Olen käyttänyt paljon rahaa ymmärtääkseni, että joillain tasoilla en onnistunut, koska yhtään tilaustani ei laskettu. Tajusin juuri sen. Olen ottanut heihin yhteyttä jo 3 kertaa siitä, että tasot ovat mahdottomia kuluttamatta niin paljon rahaa saadakseen selville, että kulutin sen, koska taso ei laskenut asiakkaitani. He eivät ole vastanneet yhteenkään kolmesta sähköpostista. Kiinnitä huomiota ennen kuin alat käyttää rahojasi.
Happy Hop: Kawaii Jump Arkadspel yhm
Peli on hauska, mutta se menee pisteeseen, jossa se pakottaa sinut käyttämään lisäyksiä tasojen päättämiseen. Tietenkin tärkein tapa saada ne on raha. Luulisi, että jokaisen tason jälkeisellä mainoksella he tienaavat tarpeeksi rahaa, jotta sinun ei tarvitse pakottaa sinua käyttämään mikrotransaktioita.
Antaisi 5 tähteä, mutta kun pääset korkeammalle tasolle, se käy liian vaikeaksi ja tarvitsee jalokiviä tasojen läpäisemiseen. Pääsin tasolle 71 ennen kuin jäin jumiin ja minun piti käyttää rahaa.
bestii Best Best
Mitä haaskausta! Olen pelannut tätä peliä joka tunti päivästä. Aluksi pidin sitä erittäin mielenkiintoisena, mutta kun saavutin sata plus tason, peli muuttui niin vaikeaksi, etten voinut enää läpäistä tasoa ilman boosteria, vaikka olisin jo päivittänyt kaikki pelin laitteet ja ainesosat. Ja kun boosterit loppuvat, sinun on ostettava sellainen käyttämällä jalokiviäsi. Jadddddddd jos jalokivet loppuvat, kuinka voit läpäistä tason ilman tehosteita?Jätät jumiin.
Hieno peli, vain jäätyy mainoksilla, joissa sinun on käynnistettävä peli tai koko laite uudelleen.
Päivitys: Peli pakottaa sinut toistamaan tasoja voittaaksesi avaimet, ja voittaminen käy mahdottomaksi kuluttamatta rahaa liian nopeasti. Arvosana laskettu 3 tähdestä yhteen. Tämä on stressaava, turhauttava peli, eikä se ole vaivan arvoinen. Alkuperäinen viesti: Rakastan tätä peliä, mutta vihaan, että se pakottaa sinut käyttämään parannuksia, jotka haluaisit mieluummin säilyttää edistyneemmille tasoille. Pystyn täysin ymmärtämään ohjeet, anna minun pelata peliä haluamallani tavalla. Lisäksi mainoksia on aivan liikaa.
Pidin pelistä alussa, kunnes huomasin, että voittaminen kannattaa ehdottomasti jatkaa eteenpäin. Tasot ovat liian kovia, minkä vuoksi valitettavasti poistin sen, se ei ollut sitä mitä halusin pelissä. Kokonaisuutena oli silti hyvä
Tämä peli on niin hauska pelata, mutta annan neljä tähteä, koska et voi päivittää kahta asiaa kerralla, kun tarvitset niitä, sinun täytyy ansaita enemmän, mutta arvostan tätä peliä ja pidän myös siitä.
Uusien ravintoloiden avaaminen kestää liian kauan. mikään ei muutu, kun katsot videon päivittääksesi päivittäiset haasteet,
hieno peli, mutta neljännen ravintolan lopussa neljää viimeistä avainta on mahdotonta saada. ei voi päivittää enää. tarvitsevat lisää timantteja ostaakseen tehosteita
Rakastan peliä, mutta se on silti kuin ensimmäinen versiosi, joka on suunniteltu antamaan sinun epäonnistua joillakin tasoilla riippumatta siitä, kuinka nopeasti pelaat! Se ärsyttää minua, eikä se ole enää nautinnollista.
Peli oli todella hauska pelata, mutta olen hieman pettynyt, koska siitä on jo kaksi viikkoa, enkä silti voi ladata Saksaa. En tiedä mikä on ongelmana. Se pysyy aina 10 prosentissa. Joskus 69,1 % tai 68,7 %. Yhteyteni on hyvä. En tiedä miksi en voi ladata Saksaa. 😓
Se oli hauskaa. Kunnes he tekivät tasojen ylittämisen mahdottomaksi. Sääli kuin hyvä peli. Nyt poistan sen ja löydän sellaisen, joka on hauska. 😡
Crazy Kitchen: Cooking Game Arkādes spēles xjrr
Tämä peli on täynnä hauskaa antaa joskus itsellesi rentoutua.
Crazy Kitchen: Cooking Game Arkādes spēles xjrr
On vaikea nähdä ruokaa brittiläisessä ravintolassa ja muutamassa viimeisessä ravintolassa. Voitteko tehdä ruoasta isomman? Ole hyvä ja pelaa tässä tabletilla. Hämmentää vain, että ruoka on liian pieni näkemään.😔🤦🏻♀️ Kiitos 🙏🏻 etukäteen.
Toinen tekosyy odotetusti, ei ole tasapainoa, tämä on tarkoitettu niin, että käytät rahaa. Boosterit ovat loppuneet, joten olen jumissa enkä voi edistyä. Hyvää työtä, epäonnistut tasapainoisessa/reilussa pelissä. Kaikilla pelaajilla ei ole jumalataitoja!
Kehittäjille vain muutama virhe, jonka huomasin: Ranskan viimeisessä ravintolassa croissant ja macaron vaihdetaan "kaupassa" (joko kuva tai etiketti). Saksalainen täytetty kaali on KohlrouladeN (teiltä puuttuu "n"). Pelissä on hyvä tahti ja se on SUPER riippuvuutta aiheuttava. Niin utelias, että valitset kolmanneksi maaksi Saksan vaikkapa Italian tai Japanin sijasta... joka tapauksessa, milloin seuraava julkaistaan?!
Vihaan sitä, että kun kaikki on päivitetty, ne tekevät seuraavalle tasolle pääsemisestä niin vaikeaa. Tuntuu kuin he löytäisivät tavan saada sinut käyttämään rahaa. Poistettu!!!
Tämä peli on helppo. Rakastan kuinka hauskaa se on! Siinä on paljon erilaisia ruokia ja se pitää sinut varpaillaan. Ruoka näyttää niin herkulliselta 😋! Suosittelen tätä peliä kaikille!
Se on hauskaa jonkin aikaa, kunnes ne tekevät tason läpäisemisen mahdottomaksi ja sinun on ostettava lisää läpäistäksesi. Poistettu ajanhukkaa ja liian monta mainontaa
Erittäin hauskaa, kunnes pääset tasolle 106. Sekä 106 että 109 ovat lyömättömiä ilman investointejasi. Harmi, että he tuhosivat sen, koska olisin jatkanut pelaamista pitkään.
Rakastan todella tätä peliä, mutta jokin meni pieleen. Päivitin ja latasin uuden ravintolan, ja sitten pelasin sitä verkossa, mutta kun pelaan sitä offline-tilassa, se palaa entiseen paikkaan ja palasin ravintolaan, jonka olen Olin pelannut aiemmin, ja lataamani uusi ravintola ei ole siellä. Voitko korjata sen?
Ensimmäiset tasot olivat helppoja, mutta myöhemmin siitä tuli vaikeaa ja ärsyttävää. Avainten saamiseksi meidän täytyy pelata samaa peliä monta kertaa. Grafiikka ja ohjaus ovat erittäin hyviä
Latausaika on niin pitkä vaihtamaan ja lataamaan näyttöjä... Etkö voi nopeuttaa sitä... Sinulla on mahtava mahtava peli täällä. .... Mutta näyttöjen kuormitus kestää kuin minuutin joka kerta...DebbieV.
Peli on hauskaa. Ruoanlaitto ilman lääkkeitä
Erittäin riippuvuutta aiheuttava ja kallista. Useimpia tasoja et voi ohittaa ostamatta timantteja, vaikka olisit pelannut useita kertoja. Muuta tämä, jotta peli voi olla hauskempaa eikä hälinää
Rakastan tätä peliä, mutta se jäätyy aina tai pysähtyy kokonaan. Vaikka olen lopettanut pelin. Menetän dollarit ja minun on aloitettava taso uudelleen, mutta se säilyttää kaikki käyttämäni boosterit. Erittäin turhauttavaa!